loading...
حرفهـــــــــای دلم برای خــــــــــودم...
من بازدید : 162 پنجشنبه 12 آذر 1394 نظرات (0)

نوشتن سخت نیست 

نوشتن دوریت اما سخته

فراموشت نکردم 

اما خودم رو فراموش کردم 

امروز بعدددددد روزها دلتنگی وبی قراری دیدمت چقدرررر تغییر کردی عزیزم !

البته دوبار دیگه دیدمت از رو شپ شناختمت اما نور میخورد تو شیشه و نمیتونستم ببینمت وخداااا میدونه که چی کشیدم از دوریت...

عزیز من هربار ک میبینمت حسم به تو همونیست که بوده همیشه بوده

دوست داشتن بینهایت...

تو رفتی امشب و صبر نکردی خوووب ببینمت و من بدنبال بهانه دزدکی تو رو از دور نگاه میکردم . 

قیافه ای که تغییر کرده ولی نگاهت ...

میمیرم برات برای بغل کردنت 

تولدم مبارک و باز تونیستی که تبریک بگی.

هرلحظه که میگذره حق آب و گل عشقت بیشتر میشه 

من عشق تو رو تا ابد تا ابد در دلم نگه میدارم عزیزترینم....

ببخش که وقتی به تو میرسم تمام حرفهامو دست و پاشکسته مینویسم 

بس که میخواهمت...  

ن س ح م   م ن!

عزیز من !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سـَפֿـت تریـטּ בو رآهـﮯ ... בو رآهـﮯ بیـטּ فـَرآموش ڪَرבَטּ و اِنتظـآر اَست ... گـآهـﮯ ڪآمـِل فـَرآمـوش مـﮯڪُنـﮯ ... و بعـב مـﮯبینـﮯ ڪـﮧ بـآیـَב مـُنتظـِر مـﮯمـآنـבﮮ ... و گـآهـﮯ آنقـَבر مـُنتظـِر مـﮯمـآنـﮯ ڪـﮧ ... مـﮯفَهمـﮯ زوבتـَر از ایـטּها بایـَב فـَراموش مـﮯڪَرבﮮ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 230
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 422
  • بازدید سال : 2,809
  • بازدید کلی : 31,231
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    قالب وبلاگ | قالب
    گالری عکس
    دریافت کد بارش برگ چت روم
    فال حافظ