loading...
حرفهـــــــــای دلم برای خــــــــــودم...
من بازدید : 180 شنبه 24 بهمن 1394 نظرات (0)

الکی عزیز دلم شدی...

خوش اومدی به قلبم ...

خیالت تخت جات امنه...

تو کجابودی تاحالا

مهربون 

شاعر

عاااشق

همونی ک من میخواستم 

دووووستت دارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سـَפֿـت تریـטּ בو رآهـﮯ ... בو رآهـﮯ بیـטּ فـَرآموش ڪَرבَטּ و اِنتظـآر اَست ... گـآهـﮯ ڪآمـِل فـَرآمـوش مـﮯڪُنـﮯ ... و بعـב مـﮯبینـﮯ ڪـﮧ بـآیـَב مـُنتظـِر مـﮯمـآنـבﮮ ... و گـآهـﮯ آنقـَבر مـُنتظـِر مـﮯمـآنـﮯ ڪـﮧ ... مـﮯفَهمـﮯ زوבتـَر از ایـטּها بایـَב فـَراموش مـﮯڪَرבﮮ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 230
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 407
  • بازدید سال : 2,794
  • بازدید کلی : 31,216
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    قالب وبلاگ | قالب
    گالری عکس
    دریافت کد بارش برگ چت روم
    فال حافظ