loading...
حرفهـــــــــای دلم برای خــــــــــودم...
من بازدید : 145 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

اون شب خیلی کلافه بودم از ندیدنت .از دوریت .از اینکه دیگه نیستی.دیگه نیستی... بیرون بودم موقع برگشتن گفتم خدایااااالتماست میکنم یه لحظه ببینمش  .اخه قیافشو یادم  رفته ..

چند ساعت بعد به خاطر مساله  فوت ... دیدمت فقط چند لحظه !چند ثانیه کوتاه! گفتم کاش از خدا بیشتر خواسته بودم .دلم برات تنگه.هرجا رفتم هرجا اومدم  نبودی .ندیدمت  .ندیدمت گفته بودی که گرفتاری .گرفتاری خوب...

امروز فهمیدم گرفتاری خوب یعنی چی .تو هم هم تراز من شدی .مثل من گرفتار

هرچند حدسشو میزدم و تو انکار کرده بودی .

راستشو بخوای هرجا اومدم فقط بخاطر تو بود بخاطر اینکه ببیــــــــنمت آخه دلم برات تنــــــــــــگ شده بود  

ممنون که امروز بودی 

اون موقع که الکی داشتی اینور اونور میرفتی تو مسیرم دلم میخواست سیر نگاهت کنم. سیر باهات حرف بزنم .بگم که چقدر دوستت دارم.بگم که دیدنت آرزوم شده .بگم کاش متل هم بودیم .بگم حاضرم که زندگیمم بدم تا تو مال من باشی .یادته یه روزی گفتی حاضری همه چیتو بدی تامن متل تو باشم دلم تنگه واسه اون روزا چند روز پبشکه واقعا دلم داشت از دوریت می مرد مطمءنم تو هم حست همین بوده چون به ... چند بااار زنگ زده بودی . با تمام تمام وجودم از ته ته قلبم دوستت دارم.عشق من فقط عشق من ...

کاش میتونستم بگم که تو لیاقتت بیشتر از ... حیف شدی .همه اینو گفتن . و اینکه همه گفتن منو بیشتر سوزوند کاش لیاقتتو داشت کاش  انقدر زندگیتو فدای آدم مغرور بیسوادی مثل اون نمیکردی کاش یکی بهتر بود دلم نمی سوخت  .

اینو با صراحت میگم چون  من و تو هیچ جوره ما نمیشدیم . اما تو حیف بودی عشقم .

کم دیدمت 

حالم اصلا خوش نیست 

حس میکنم دارم خفه میشم 

کم دیدمت دلم برات تنگ شده 

تو عزیزترین عزیزترین عزیز ترین کسی هستی که توی قلب من جا داره .

کاش میشد دستهاتو میگرفتم و یه دنیاااا باهات حرف میزدم 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سـَפֿـت تریـטּ בو رآهـﮯ ... בو رآهـﮯ بیـטּ فـَرآموش ڪَرבَטּ و اِنتظـآر اَست ... گـآهـﮯ ڪآمـِل فـَرآمـوش مـﮯڪُنـﮯ ... و بعـב مـﮯبینـﮯ ڪـﮧ بـآیـَב مـُنتظـِر مـﮯمـآنـבﮮ ... و گـآهـﮯ آنقـَבر مـُنتظـِر مـﮯمـآنـﮯ ڪـﮧ ... مـﮯفَهمـﮯ زوבتـَر از ایـטּها بایـَב فـَراموش مـﮯڪَرבﮮ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 230
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 133
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 2,790
  • بازدید کلی : 31,212
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    قالب وبلاگ | قالب
    گالری عکس
    دریافت کد بارش برگ چت روم
    فال حافظ