loading...
حرفهـــــــــای دلم برای خــــــــــودم...
من بازدید : 147 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

اره خیلی دلم میخواست ببینمت باهات حرف بزنم 

بهت پیام بدم.اصلا آنلاین باشی پروفایلتو نگاه کنم

تا اینکه اون لکد برعکس بزرگو اونجا بنا کردن 

اول اصلا به فکرتو نبودم بعد یه حسی از درونم گفت مگه همینو نمیخواستی 

بهترین فرصته واسه این که صداشو بشنوی 

اما تو جواب ندادی البته جواب قانع کننده ای داشتی

بعد که پیام دادم ....... دلم برات تنگ شده .میدونم که توهم دلت برام تنگ شده  

گفتی که گرفتاری نمیتونی بیای .عزیزم عشق تو یه جور خاص توی قلب منه عشق تو منو دیونم کرده.نمیتونم درست حرفامو بگم دوست دارم وسط حرفام اینجوری قربون صدقه ت برم

گفتی زنده باشی .  گفتم زنده ام  دروغ گفتم  دروغ گفتم من بدون تو مرده ای هستم  .بی تو تنهام .تو عزیزترین  عزیزترین عزیزترین  کسی بوده ای و هستی که توی قلب منی و من بدون تو مرده ام .

عشقم .عزیزم .دوستت دارم دوستت دارم .کاش بدونی کاش بیای و اینا رو بخونی .کاش بفهمی یک نفر تو دنیا فقط تو رو دوست داره فقط ...

امید دارم به اینده ای که تو باشی و من

وهرچی بین ما میگذره عشق باشه

 گرمی دستات .لمس دستام .آرزومه .دوست دارم دستهامو بگیری بوت کنم .واای بوی عطرت ... از جلوی ....که رد میشم بوی تو میاد و من دلم میخواد داد بزنم بیای پیشم بغلت کنم و تا میتونم توی بغلم نگهت دارم .

کاش مال من بودی 

کاش پیش من بودی

عزیزترینم دوستت دارم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سـَפֿـت تریـטּ בو رآهـﮯ ... בو رآهـﮯ بیـטּ فـَرآموش ڪَرבَטּ و اِنتظـآر اَست ... گـآهـﮯ ڪآمـِل فـَرآمـوش مـﮯڪُنـﮯ ... و بعـב مـﮯبینـﮯ ڪـﮧ بـآیـَב مـُنتظـِر مـﮯمـآنـבﮮ ... و گـآهـﮯ آنقـَבر مـُنتظـِر مـﮯمـآنـﮯ ڪـﮧ ... مـﮯفَهمـﮯ زوבتـَر از ایـטּها بایـَב فـَراموش مـﮯڪَرבﮮ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 230
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 381
  • بازدید سال : 2,768
  • بازدید کلی : 31,190
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    قالب وبلاگ | قالب
    گالری عکس
    دریافت کد بارش برگ چت روم
    فال حافظ