loading...
حرفهـــــــــای دلم برای خــــــــــودم...
من بازدید : 148 دوشنبه 23 شهریور 1394 نظرات (0)

این روزها که خودت میدونی  تنهام 

تنهاتر از همیشه ام 

هیچ حس مثبتی به هیچ چیزی ندارم 

وقتی... نبود دلم قرص بود به بودنت 

الان حس میکنم از درون خالی ام 

فقط تو رو میخوام 

چرا نیستی؟

امروز هرچی آهنگ گوش دادم منو یاد تو انداخت 

آخه من با هر آهنگی از تو خاطره دارم 

دیدی گلدونای من خشکیدن؟

گل سمت راستیه تو چقدرپرگل شده آخه میدونی من باهاشون حرف میزنم 

انگار تویی همون پیرهن سفیده...

وااای اصلا نمیتونم فراموشت کنم 

   همه چیز همه جا توی همه ی حرفها نشونی از تو هست

دلم برات بدجور تنگه 

اصلا حالت خوبه؟

نکنه مریض شدی؟

داشتم اسمتو لمس میکردم که یه دفعه شمارتو گرفت ..

سریع قطع کردم ببخشید بدموقع بود 

خدااا میدونه که چقدر دلم میخواد باهات حرف بزنم .نگات کنم 

برنامه کاریموجوری تنظیم کنم که فقط از کنارت رد شم 

این روزا اشک امونمو بریده خودش،میاد  دم آلودگی هوا گرم که قرمزی واشک چشمهامو بهش ربط میدم

بیا نفسم 

بیا لنگ صداتم 

قانع شدم به دیدن اسمت به لمس اسمت

واشک...

وخاطراتی مبهم از گذشته ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سـَפֿـت تریـטּ בو رآهـﮯ ... בو رآهـﮯ بیـטּ فـَرآموش ڪَرבَטּ و اِنتظـآر اَست ... گـآهـﮯ ڪآمـِل فـَرآمـوش مـﮯڪُنـﮯ ... و بعـב مـﮯبینـﮯ ڪـﮧ بـآیـَב مـُنتظـِر مـﮯمـآنـבﮮ ... و گـآهـﮯ آنقـَבر مـُنتظـِر مـﮯمـآنـﮯ ڪـﮧ ... مـﮯفَهمـﮯ زوבتـَر از ایـטּها بایـَב فـَراموش مـﮯڪَرבﮮ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 278
  • کل نظرات : 230
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 101
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 2,758
  • بازدید کلی : 31,180
  • کدهای اختصاصی
    قالب وبلاگ
    گالری عکس
    دریافت همین آهنگ
    قالب وبلاگ | قالب
    گالری عکس
    دریافت کد بارش برگ چت روم
    فال حافظ